IT-Driftsingeniør til platform i Skyen

I Autorola har vi netop afsluttet migreringen af vores IT-systemer til Amazon Web Services. I den forbindelse søger vi en dygtig kollega til at indgå i vores driftsteam, der arbejder med at sikre, at vores IT-systemer kører, som de skal 24-7.

Dine arbejdsopgaver

Som System Operations Engineer kommer du både til arbejde med løsning af pludseligt opståede driftsudfordringer, der meldes ind via vore monitoreringssystemer, og forbedringsprojekter, der handler om automatisering af processer, costoptimering m.m. Alle vores services afvikles i skyen, og du vil derfor ikke arbejde med hardware.

Din dagligdag vil typisk bestå af:

  • løbende check af monitoreringssystemer og løsning af opståede events
  • at indgå i projektteams, når vi laver nye IT-systemer, eller når eksisterende IT-systemer modificeres
  • at indgå i projektteam for løbende forbedring af infrastruktur eller optimering af driftsomkostninger
  • at indgå i releaseprocessen vi afvikler 5-6 gange om året
  • at indgå i en vagtordning sammen med en ekstern partner for at sikre drift 24-7.

Hvem er vi?

Autorola er specialisererede i online bilauktioner samt IT-løsninger til bilbranchen. I Danmark består vi blandt andet af webstederne Autocom.dk og Bilsalg.dk, som driver online bilauktioner, og Bilpriser.dk, som er Danmarks førende bilvurderingswebsite. Vi har datterselskaber i 19 lande, og derfor har vi også infrastruktur og IT-systemer kørende på Amazons datacentre over hele verden.

Vi udvikler selv IT-systemer til 3 forskellige produktlinjer, og samlet afvikler vi omkring 100 applikationer i skyen, og det er dem, du skal være med til at drifte.

Hvilke teknologier og værktøjer benytter vi?

  • Alle vore servere kører Linux og afvikles på Amazon.
  • Terraform opretter infrastruktur.
  • Chef installerer software på serverne.
  • Vores primære database er Oracle, men vi anvender også andre databaser – så som MySQL.
  • Det vigtigste scriptingsprog er Python, men Perl anvendes også.
  • Vi anvender Sensumonitoreringssystem.

Office IT-systemer som ERP-system, Office 365 m.m. ligger i en anden afdeling og vil ikke være dit primære arbejdsområde.

Hvem er du?

Vi søger en person med erfaring inden for drift af en serviceplatform, gerne Amazon Web Services. Men vi modtager også gerne ansøgninger fra nyuddannede, da vi mener, at det er personens tilgang til arbejdet, der er det vigtigste. Færdigheder omkring processer og værktøjer skal vi nok lære dig. Det vigtigste er, at du interesserer dig for faget, og at du har lyst til at lære. Men har du kendskab med nogle af overstående teknologier, er det en fordel.

Kvalifikationer:

  • Du har gennemført en uddannelse som IT-ingeniør, Datamatiker, Datalog eller tilsvarende.
  • Du er velfunderet i Linux.
  • Du er velstruktureret og arbejder fokuseret.
  • Du er resultatorienteret, ansvarsbevidst og nysgerrig.
  • Du arbejder teamorienteret og trives med at hjælpe andre – men også med at få hjælp af andre.
  • Du mestrer balancen mellem fokus på deadlines og behovet for kvalitet.
  • Du skriver godt på engelsk, da Project Documents, System Procedures, Work Instructions, Incident Reports m.m. laves på engelsk.

Få et job med favorable vilkår

Vi har til huse i Odense tæt på banegården, hvor vi arbejder i et åbent kontorlandskab, der er præget af en uformel omgangstone. Vi har stor fokus på de menneskelige ressourcer og lægger vægt på faglig og personlig udvikling med udgangspunkt i individuelle behov og ønsker. Desuden har vi løbende forskellige firmaarrangementer, en god kantineordning samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Som ny medarbejder får du en introduktion til vores historie og en grundig oplæring. Du får gode kolleger, som støtter dig i hverdagen og hjælper dig med at komme godt på plads i starten.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning med CV til jobs@autorola.dk snarest muligt, da vi holder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte System Operation Manager Malte Vedel Kobborg, tlf. 308 308 00. Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Autorola Group er en familieejet og -ledet international koncern, der er specialiseret i online bilauktioner og leverer værdiskabende IT-løsninger til bilbranchen i form af procesoptimering, online remarketing og business intelligence. Virksomheden beskæftiger over 400 medarbejdere og er repræsenteret i 19 forskellige lande med hovedkontor i Odense. Du kan læse meget mere om Autorola Group på www.autorolagroup.comwww.autocom.dkwww.bilpriser.dk, og www.bilsalg.dk.



» Joboversigt
 

Vores medarbejderes erfaringer og kompetencer sikrer, at vores kunder får den bedst mulige rådgivning og service når deres brugte bil skal sælges.

Derfor fokuserer vi hos Autocom.dk på de menneskelige ressourcer. Respekt for hinanden og medarbejdernes muligheder for at udvikle sig har høj prioritet.

Peter Grøftehauge
Direktør, Autocom.dk