Studentermedhjælper til Group-HR i Autorola

Vi søger en engageret studentermedhjælper, som brænder for at arbejde i en HR-afdeling hos en international virksomhed.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

I tæt samarbejde med afdelingens Group-HR Consultant kommer du til at arbejde med flere aspekter af HR-opgaverne, hvorfra Group-HR supporterer dels hovedkontoret men også vores kontor i Ballerup såvel som vores 19 datterselskaber world-wide.

Afdelingen er en del af hovedkontoret i Odense, og består pt. af en fuldtidsansat og en studentermedhjælper.

Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver være forskellige, og du vil bl.a. blive involveret i følgende opgaver:

  • HR-rapportering og analyse
  • Opdatering af personalehåndbogen
  • Opdatering af medarbejderdatabasen
  • Udformning af stillingsopslag, stillingsbeskrivelser og kontrakter
  • Månedlig rapportering af medarbejder tal og organisationsdiagrammer
  • Vores globale trivselsundersøgelse
  • Introduktion til Autorolas Intranet, Confluence, for nye medarbejdere i koncernen
  •  Ad-hoc opgaver

 

Faglige kvalifikationer

  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for f.eks. HA, HRM eller lignende og du har bestået minimum de to første semestre
  • Du har flair for IT og gerne erfaring med Excel og spørgeskemaværktøjer såsom SurveyMonkey
  • Du er flydende i både dansk og engelsk - på skrift og i tale

 

Personlige kvalifikationer

  • Du er grundig og metodisk i din tilgang til opgaverne
  • Du er serviceminded og udadvendt
  • Du er god til at arbejde selvstændigt og er ikke bange for at komme med forslag til nye måder at løse opgaverne på
  • Du trives med administrative opgaver
  • Du er fleksibel og besidder gå-på mod
  • Du har en interesse for at arbejde med HR

 

Hvad tilbyder vi?

Du får muligheden for at blive en del af en international koncernstruktur med datterselskaber i 19 lande. Du vil få muligheden for at få indsigt og dykke ned i de processer, der ligger bag driften af en HR afdeling i en international koncern. Du vil også få mulighed for at præge arbejdsopgaverne, og fordybe dig i forskellige områder inden for HR.  
Vi har en uformel tone og vil involvere dig der, hvor det er naturligt.  Du kommer til at arbejde tæt sammen med voresGroup-HR Consultant men får også muligheden for at arbejde selvstændigt med opgaverne.

 

Vi arbejder målrettet på, at du som studentermedhjælper hos Autorola modnes såvel fagligt som personligt, så du står godt rustet til at komme succesfuldt videre i dit jobliv efter endt studietid.

Den præcise arbejdstid aftaler vi løbende, men du kan forvente en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 10-15 timer.

 

Tiltrædelse
Hurtigst muligt.

 

Interesseret?

Send din ansøgning, CV samt eksamensudskrift til jobs@autorola.dk, skriv venligst ”Studentermedhjælper til HR” i emnefeltet.

Ansøgningsfrist:  31.marts 2019. Vi kalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte vores HR studentermedhjælper Christian Søvsø Hansen via csh@autorola.com eller Group-HR Consultant, Joan B. Nielsen på telefon: 6314 7095.

 

Autorola Group er en familieejet og -ledet international koncern, der er specialiseret i online bilauktioner og leverer værdiskabende IT-løsninger til bilbranchen i form af procesoptimering, online remarketing og business intelligence. Virksomheden beskæftiger ca. 440 medarbejdere og er repræsenteret i 19 forskellige lande med hovedkontor i Odense. Du kan læse meget mere om Autorola Group på www.autorolagroup.comwww.autocom.dkwww.bilpriser.dk,  og www.bilsalg.dk.



» Joboversigt
 

Vores medarbejderes erfaringer og kompetencer sikrer, at vores kunder får den bedst mulige rådgivning og service når deres brugte bil skal sælges.

Derfor fokuserer vi hos Autocom.dk på de menneskelige ressourcer. Respekt for hinanden og medarbejdernes muligheder for at udvikle sig har høj prioritet.

Peter Grøftehauge
Direktør, Autocom.dk