Ansvarlig for international Axapta træning- og supportfunktion

 

Autocom A/S søger en person til varetagelse af træning- og supportfunktionen i en koncern i kraftig vækst. Som kollega hos Autocom A/S kommer du til at indgå i vores eksisterende økonomi- og regnskabsfunktion, der pt. tæller 20 personer fordelt i Danmark, England, Tyskland, Holland, Spanien, Italien, Frankrig, Portugal, Irland, Polen, Tjekkiet, Australien, Østrig og Belgien. Dit daglige arbejdssted bliver i vores nye lokaler ved Odense Havn. Vore europæiske kunder er bilforhandlere, bilfabrikker, banker, leasingselskaber, flådeejere og private.

Jobbet

Med reference til regnskabschefen skal du i samarbejde med Autocom’s økonomiafdeling varetage opgaver indenfor support og træning i anvendelsen af Axapta 3.0 til regnskabspersonale i hele koncernen.

Primært bliver dine opgaver:

  • Ansvarlig for den daglige support til regnskabspersonale i hele koncernen.
  • Ansvarlig for udvikling af overordnet uddannelsesplan.
  • Ansvarlig for at arrangere træningsseminarer via internetbaseret mødesoftware.
  • Ansvarlig for at arrangere årlig afholdelse af seminar i Danmark.
  • Du får ansvaret for vedligeholdelse af procedurer og implementering af nye.
  • Du skal være med til at udvikle og forberede virksomhedens benyttelse af finanssystem og implementering internationalt.
  • Du kommer til at indgå i processen ved forestående opgradering fra Axapta 3.0 til Axapta 2009. I den forbindelse får du ansvaret for opdatering af procedurer og træningsmateriale.

Til løsning af support- og træningsopgaverne benyttes den nyeste softwareteknologi til afholdelse af møder og seminarer via Internettet.

Opgaverne indenfor support og træning løses i samarbejde med moderselskabets øvrige regnskabspersonale. Opgaverne spænder bredt i henhold til niveau for personale.

Sekundært bliver dine opgaver:

  • Understøtte regnskabsprocessen i forbindelse med nyetablerede datterselskaber.
  • Opfølgning på økonomi og procedurer i Autocom´s datterselskaber.
  • Sparring med datterselskaber i forbindelse med økonomisk relaterede processer.
  • Supportere på konkrete problemstillinger i processen omkring månedsrapportering.

Arbejdsstedet er i Odense, men der må årligt påregnes en rejseaktivitet på ca. 20-30 dage. 

Personen

  • Du har en videregående økonomisk uddannelse, som f.eks. Cand.merc., HD(R) eller lignende.
  • Du har erhvervserfaring fra en lignende regnskabsstilling med tilsvarende arbejdsområder.
  • Du er struktureret og resultatorienteret med høje kvalitetsstandarder.
  • Du er fleksibel, stabil og arbejder selvstændigt samt har gode samarbejdsevner.
  • Stort kendskab til økonomisystemet Axapta eller tilsvarende større ERP systemer.
  • Behersker både dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Som person er du udadvendt, tålmodig og har gode kommunikationsevner.

Du kan foretage den nødvendige prioritering mellem de forskellige opgaver og lader dig ikke slå ud af pressede situationer. Selv om mange opgaver skal løses selvstændigt, er det nødvendigt, at du har en udadvendt karakter og trives i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor de ansatte fungerer godt sammen.

Aflønning:
Løn modsvarende dine kvalifikationer.

Ansøgning:
Stillingen ønskes besat med tiltrædelse den 1. september eller den 1. oktober, men vi venter gerne på den rette person til jobbet.

Send din ansøgning til:

Regnskabschef Peter Bisgaard
Autocom A/S
Tolderlundsvej 3E 2.
5000 Odense C

eller på e-mail til pbi@autocom.dk

Ønskes yderligere oplysninger, kontakt Regnskabschef Peter Bisgaard på telefon 63 14 70 05.

Autocom A/S
Autocom A/S udvikler bil relateret software og internet-koncepter til bl.a. bilauktionen
www.autocom.dk og vurderingssystemet www.bilpriser.dk. Virksomhedsgruppen tæller i dag ca. 130 medarbejdere. Autocom A/S’s strategi er, at udbrede auktionssystemet paneuropæisk sådan at vi kan tilbyde vore kunder en international internetbaseret platform for handel af biler. Autocom A/S har hovedsæde i Danmark og har under navnet Autorola lokale salgskontorer i Tyskland, England, Holland, Belgien, Østrig, Spanien, Italien, Frankrig, Tjekkiet, Polen, Portugal, Irland og Australien.



» Joboversigt
 

Vores medarbejderes erfaringer og kompetencer sikrer, at vores kunder får den bedst mulige rådgivning og service når deres brugte bil skal sælges.

Derfor fokuserer vi hos Autocom.dk på de menneskelige ressourcer. Respekt for hinanden og medarbejdernes muligheder for at udvikle sig har høj prioritet.

Peter Grøftehauge
Direktør, Autocom.dk