Studentermedhjælper til Excel-databehandling

Er du en toptunet tal-nørd og en ørn i Excel? Og kunne du tænke dig at arbejde i en controlling afdeling med et internationalt fokus? Så se her!

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

Vores forretning er i rivende udvikling, og vi har brug for en ny kollega til controller teamet. Afdelingen består pt. Af tre controllere, en bogholder, tre studentermedhjælpere, en controller manager samt koncernens CFO.

Controlling afdelingen er en del af hovedkontoret i Odense, hvorfra vi har en stor kontaktflade med vores datterselskaber rundt om i verden.

I tæt samarbejde med afdelingens øvrige controllere og dygtige studentermedhjælpere kommer du til at arbejde med flere aspekter inden for controlling, herunder primært rapporteringsopgaver. Excel er et helt centralt værktøj når der skal udarbejdes rapporter, og en del af arbejdet består derfor af avanceret databehandling. Det er derfor vigtigt, at du mestrer Excel på et højt plan.

Som studentermedhjælper vil du bl.a. blive involveret i følgende opgaver:

  • Håndtering af månedlig forecasting proces
  • Opdatering og vedligeholdelse af business statistics
  • Indsamling og opdatering af datasæt til rapportering
  • Udarbejdelse af præsentationer og ad-hoc opgaver

Faglige kvalifikationer

  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse inden for eks. Regnskab, økonomi, business controlling eller matematik
  • Du har et indgående kendskab til Excel og en stor interesse for området
  • Måske har du stiftet bekendtskab med Excel VBA eller programmering
  • Du skriver og taler dansk og engelsk flydende

Personlige kvalifikationer

  • Du er grundig og metodisk i din tilgang til opgaverne
  • Du er serviceminded og udadvendt
  • Du er god til at arbejde selvstændigt og er ikke bange for at komme med forslag til nye måder at løse opgaverne på
  • Du trives med at have flere opgaver sideløbende
  • Du er fleksibel og besidder gå-på mod.

 

Hvad tilbyder vi?

Du får muligheden for at blive en del af en international koncernstruktur med datterselskaber i 17 lande. Herigennem opnår du stor indsigt i de avancerede processer, rapporteringsløsninger og ledelsesværktøjer, der ligger bag en sådan koncern.

Vi har en uformel tone og vil involvere dig der, hvor det er naturligt.  Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores øvrige controllere, men får også muligheden for at arbejde selvstændigt med opgaverne. Vi arbejder målrettet på, at du som studentermedhjælper hos Autorola modnes såvel fagligt som personligt, så du står godt rustet til at komme succesfuldt videre i dit jobliv efter endt studietid.

Den præcise arbejdstid aftaler vi løbende, men du kan forvente en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 10-15 timer.

 

Tiltrædelse
Hurtigst muligt.

 

Interesseret?

Send din ansøgning, CV samt eksamensudskrift til jobs@autorola.dk, skriv venligst ”Studentermedhjælper til controlling” i emnefeltet. Vi indkalder løbende til samtale, så skynd dig at sende din ansøgning.

Ansøgningsfrist: 8. April 2019

 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Controller Manager Dennis Frimann Larsen via dfl@autocom.dk             

 


Autorola Group er en familieejet og -ledet international koncern, der er specialiseret i online bilauktioner og leverer værdiskabende IT-løsninger til bilbranchen i form af procesoptimering, online remarketing og business intelligence. Virksomheden beskæftiger ca. 400 medarbejdere og er repræsenteret i 17 forskellige lande med hovedkontor i Odense. Du kan læse meget mere om Autorola Group på www.autorolagroup.comwww.autocom.dkwww.bilpriser.dk,  og www.bilsalg.dk.



» Joboversigt
 

Vores medarbejderes erfaringer og kompetencer sikrer, at vores kunder får den bedst mulige rådgivning og service når deres brugte bil skal sælges.

Derfor fokuserer vi hos Autocom.dk på de menneskelige ressourcer. Respekt for hinanden og medarbejdernes muligheder for at udvikle sig har høj prioritet.

Peter Grøftehauge
Direktør, Autocom.dk